top of page
  • תמונת הסופר/תShira lee

״להיות פעילה פיננסית״

מכירים את זאתי ששואלת בסילבסטר ״אז מה תאחלו לעצמכם השנה״? זו אני. כן. במפגש החברים הקבוע מגדילה ועושה: רושמת מה כל אחד ענה ושואלת איפה עומד ביחס למשאלת השנה שחלפה. נאה דורשת נאה מקיימת, בסילבסטר האחרון עניתי לעצמי ״להיות פעילה פיננסית״.


בשנה האחרונה מלווה את 'תשקיעי בעצמך'-פורום פיננסי מבית IBI, כנראה שהמים השקטים של Elah Alkalay חדרו עמוק ולא נותר לי אלא לשנס מותניים ולהתחיל לחתור אל עבר הססטיסטיקה הבלתי נסבלת של הבטחות לשנה החדשה.


אחרי קריירה רצופת סוכנים וקרנות איבדתי את הידיים והרגליים מה נצבר איפה ובאילו תנאים. איך אהיה פעילה פיננסית אם בקושי יודעת באיזה בנק אני? (טוב הגזמתי, אבל לא בטרוף).


אז פתחתי אקסל והוצאתי דו"ח מהר הביטוח והר הכסף והר הבולשיט, מתקדמת ברברס לעבר מסכת יסורים משעממת ומתסכלת. עוד כמה ימים נגמרת השנה, מי יודע אולי יש עוד סיכוי לקנות כמה מניות כדי להגיד שעמדתי ביעד : )))


במסגרת קרוב הלבבות בין נשים להון שלהן, יצא לי לשוחח עם אי אלו שחצו את הרוביקון והפנימו: להרוויח יפה זה יפה. אבל לא ממש מקפיץ אותנו לעבר איכות החיים שאליה אנחנו מייחלות. הכסף צריך לייצר עוד כסף. כמה מורכב ככה פשוט.


חלק מהשיחות עלו כטור שכתבתי במדור #המשקיעניות במגזין את ATmag מתוך תקווה שעוד ועוד נשים יעצרו בסילבסטר הבא ויבקשו לעצמן חופש כלכלי ועצמאות פיננסית.


הפעם במדור: Inbar Ravid תמשיכי לגרום לנו לקנא עד שנהפוך למשקעיניות כמוך.




bottom of page