top of page
  • תמונת הסופר/תShira lee

הייתי זבוב על הקיר של ברונו מארס!!

טוב, לא בדיוק. אבל הכי קרוב שיש.


אתמול בכנס למנהלי שיווק היה לי הכבוד לראיין את גיא בסר, האיש וה- SOLD OUT, ממייסדי קבוצת בלוסטון השותפה של לייב נישיין וטיקטמאסטר.


לראיין על במה בכנס זה בערך האנטיתזה לשיחות 1:1 שאני מקיימת כיועצת בסודי סודות.

אבל הכי מעניין להאזין לפינג-פונג אישי ודינמי.

מונולוגים ארוכים כבר פחות עושים לי את זה.


הטיימינג של הראיון היה קשוח ולא מקרי כאחד.

מיקס עדכני של בוקר זוועה לכולנו עם דיבורים על עתיד השיווק ועל המוסיקה כתרופה למורל ולחיבור בין אנשים.

״חוויות נצרבות״ הם קוראים לזה. נשמע כמו השחור החדש של מדינת ישראל...


קיבלנו הצצה למאחורי הקלעים של מאמצי הסברה פרו-ישראל בקרב קהילת האומנים הבינלאומית,

דיברנו על ה״יום שאחרי״.

אולי בכלל לא קיים תאריך כזה (??) אבל מתישהו האבק ישקע ואומני העולם יחזרו לנהור אלינו וזה כשלעצמו ירגיש כמו ניצחון.


ציפור קטן לחש לי שעובדים על מגה-ארוע של חוויה נצרבת בסגנון קונצרט LiveAid המיתולוגי. יש למה לחכות!

תודה לקהילת מנהלי שיווק מצייצים על היוזמה ול Tamar Zionov-Rahimov, עורכת התוכן של הכנס על ההזמנה.



Comments


bottom of page