לא ילד שירש כפית של זהב בצורת חברה לנהל, יותר כמו נער פרוע שאבא שלו הקים חברה וסרב לתת לו להשתלב, עד שהתחייב להיות מספר 1 בכל.
לא מוכר מיטות וכריות, אלא מומחה לשינה שהקים רשת חנויות יוקרה בפריסה ארצית ומכר 75% מהאחזקות לקרן השקעות. ככה זה כשאתה רוצה שהמותג ימשיך להתקיים ואין למי להוריש את החברה המשפחתית.
"על מה אתה עובד עם עצמך?" שאלתי אותו.
"על ניהול האגו ועל חיבוקים" הוא ענה.
האגו הוא כוח אדיר שיכול להניע, אך באותה מידה גם לפגוע. החלטות שמונעות מאגו – כמו הצורך להוכיח או לתקן טעויות באופן פומבי – עלולות להזיק לארגון ולסביבה.
חיבוק לעומת זאת, הוא מפתח לניהול אנושי ואפקטיבי. חיבוק יכול להיות פיזי, אך לעיתים הוא פשוט נובע מהקשבה, תמיכה או התעניינות אמיתית שבונה מערכת יחסים עמוקה ומובילה לביצועים יוצאי דופן.
המומחיות בשינה לא נגמרת ב"עשה ואל תעשה" לשיפור איכות החיים, היא גולשת גם לחלומות.
מעבר למודעות פעילה לערך של החלימה, רעיונות שבאים בשינה הופכים למציאות דרך טרמינולוגיה ששולטת בחיי היום יום גם בקרב חברי ההנהלה (שאגב לאף אחד מהם אין משרד משלו!).